Filtr
  • Tmelení 7.B aneb přespání ve škole

    Konečně po roce si mohla třída 7.B užít teambuildingovou akci ve škole s přespáním v tělocvičně naplánovanou v září minulého "covidového" školního roku. Nejdříve jsme se šli projít do Vysoké Pece, abychom dostali hlad na opečeného buřta. Ke správnému táboráku patří i hudba a zpěv. To zajistil p. uč. Dyršmíd a békáním ho doprovázel p. uč. Čermák (nemá totiž hudební sluch). Občas se přidal i nějaký žák, což bylo malým zklamáním, a proto na další táborákovou akci budeme muset nacvičit nějaké písničky. Poté následovala herní část večera, kde v nabídce byly taneční podložky, kinectové hry na xboxu a deskové hry. Na závěr jsme se vrhli do vln školního bazénu a poté šli spát. Ráno jsme řádně uklidili veškeré navštívené prostory školy a na závěr si dali match ve vybíjené.

  • Programování v 9. ročníku

    V hodinách informatiky jsme se i v 9. ročníku pustili do výuky programování. Začali jsme velmi opatrně od základů, abychom nevyplašili úplné začátečníky. 

  • Osmnáct přísloví v osmnácti jazycích

    Jazykovou rozmanitost prostředí, ve kterém žijeme, nepochybně vnímají už i děti v předškolním věku. Proto se do letošního Evropského dne jazyků zapojily všechny třídy naší školy včetně prvňáčků. Každá třída dostala přísloví v jednom z evropských jazyků, aby společným bádáním určila, o jaký jazyk jde. Jak se s tím úkolem žáci popasovali? Někdy provedli výzkum na internetu, jindy se spolehli na své zkušenosti. „Hele, takhle mluví náš strejda!“ pomohl ostatním ke správnému řešení jeden druhák. Občas došlo k záměně podobných jazyků. Například šesťáci zaměnili španělštinu za italštinu. A v některých případech se třídní kolektiv málem nedokázal shodnout. V jedné třídě kupříkladu došli k závěru: „Podle nás je to ruština nebo ukrajinština anebo azbučtina.“ Díky všem (i třídním učitelům) za týmovou spolupráci. MŠ

  • Stádo jednorožců

    Dnes žáci 4. A popustili uzdu své fantazii a vytvořili krásné jednorožce. Z bavlnky jsme vytvořili pestrobarevné hřívy, někdo dokonce opatřil jednorožcům i ozdobné copánky. Dále jsme vybarvili kouzelné rohy, domalovali jednorožcům oči a nozdry a své "dílo" jsme přilepili na špejle. Jednorožci se nadmíru povedli a my se při tvoření náramně bavili. A o to přeci jde. Petr Kaššák

                                 

                                 

                                 

                       

  • Jak létají motýli?

    No přece nahoru a dolů, doprava i doleva. Děti z 1.B trénovaly jejich let a dráhu nakreslily křídou na chodník. LF